Αντιοξειδωτικές Τροφές: Απαραίτητες στην διατροφή μας.

Μια από τις πιο συνηθισμένες διατροφικές συμβουλές που ακούμε  είναι  πως πρέπει να φροντίζουμε η διατροφή μας να περιέχει πολλές αντιοξειδωτικές τροφές. Τι είναι όμως οι αντιοξειδωτικές τροφές;  Οι αντιοξειδωτικές  τροφές περιέχουν ουσίες που προστατεύουν τον οργανισμό μας από την ζημία που κάνουν στον οργανισμό μας οι ελεύθερες ρίζες.  Αυτές  είναι τοξικά απόβλητα του μεταβολισμού που καταστρέφουν τα κύτταρα και έχουν  ως αποτέλεσμα  την εξασθένηση της υγείας μας  με την πρόκληση  απλών ιώσεων έως και πολύ σοβαρών  παθήσεων όπως καρδιοπάθειες  ακόμα και  καρκίνο.  Η αναγκαιότητα καθημερινής κατανάλωσης αντιοξειδωτικών τροφών πραγματικά δεν μπορεί να τονιστεί αρκετά.
Καλύτερες πηγές αντιοξειδωτικών ουσιών είναι οι φρέσκες  φυσικές τροφές  και  ιδιαίτερα αυτές  που περιέχουν βιταμίνη C,  βιταμίνη Ε, σελήνιο και λυκοπένιο Τώρα τον χειμώνα το μπρόκολο, το σπανάκι,  το μαρούλι, η ρόκα  είναι  από τις καλύτερες αντιοξειδωτικές επιλογές μας.  Το  παντζάρι,  οι κόκκινες  πιπεριές,  το πράσινο τσάι , το κακάο, οι ξηροί καρποί, και όλα τα φρούτα  έχουν επίσης  ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες.

Το πρόβλημα….
Δυστυχώς  όμως ενώ οι σαλάτες και τα φρούτα  θα έπρεπε  να κατέχουν κύρια θέση στην καθημερινή μας διατροφή αποτελούν την μειονότητα στο διαιτολόγιό μας.  Πολλές οικογένειες πλέον τρώνε στο πόδι και η φρέσκια σαλάτα με τα πολύτιμα αντιοξειδωτικά συστατικά απουσιάζει τις περισσότερες φορές από το τραπέζι μας. Τα φρούτα έχουν αντικατασταθεί με αναψυκτικά και στην καλύτερη των περιπτώσεων με χυμούς.

Τι μπορούμε να κάνουμε…
Η αλήθεια είναι βέβαια πως όταν η γυναίκα εργάζεται και γυρνά εξουθενωμένη στο σπίτι η παρασκευή της σαλάτας για το μεσημεριανό γεύμα μερικές φορές μας φαντάζει βουνό και το παραλείπουμε …  Ένοχη το ομολογώ…. Έχω βρει όμως αυτές  τις δυο τεχνικές  σωτήριες και ίσως βοηθήσουν και εσάς….

  1. Βάλτε και τα άλλα μέλη της οικογένειας να βοηθήσουν στην παρασκευή της σαλάτας  😉
  2. Ετοιμάστε ένα τάπερ με καθαρισμένα και προπλυμμένα λαχανικά για τις επόμενες τέσσερεις μέρες,  φτιάξτε και μια μεγάλη ποσότητα  σπιτικού dressing με ελαιόλαδο, αλάτι, λίγο ξύδι κρασιού  και  βαλσάμικο ή ότι άλλο σας αρέσει και  έτσι μπορείτε να ετοιμάσετε  την σαλάτα σας  μέσα σε λίγα μόλις  δευτερόλεπτα!
  3. Εσείς διαλέξτε όποια «μέθοδος» σας βολεύει  περισσότερο!

    Ας μην ξεχνάμε επίσης πως
    Εκτός από την υγεία μας οι αντιοξειδωτικές τροφές φροντίζουν και την ομορφιά μας δίνοντας στην επιδερμίδα μας τις απαραίτητες ουσίες για την υγιή εμφάνισή της και  ενισχύουν την αντίσταση της ενάντια στην φθορά του χρόνου και την ζημία που υφίσταται από τις ελεύθερες ρίζες.
    Εάν εσωτερικά μας λείπουν τα απαραίτητα δομικά υλικά για  την σωστή λειτουργία της καμμιά κρέμα και εξωτερική περιποίηση δεν αρκεί από μόνη της για  όμορφη και λαμπερή επιδερμίδα.

πηγή : e-gynaika.com


Σας ενδιαφέρει:

You may also like...

Leave a Reply