Οι 5 τροφές που σας βοηθήσουν στο αδυνάτισμα

Diet Woman Kicking Donut Snacks on WhiteΈνα από τα βασικότερα προβλήματα στο αδυνάτισμα είναι οι λιγούρες…  οι παρακάτω τροφές θα σας βοηθήσουν να τις αποφύγετε με υγιεινό και αποτελεσματικό τρόπο:

  1. Πατάτες
    Μπορεί οι πατάτες να μην έχουν και την καλύτερη φήμη στη σχέση τους με τις δίαιτες, αλλά έχουν λίγες θερμίδες (μέτρια πατάτα έχει μόνο 110 θερμίδες) και προκαλούν 2 φορές μεγαλύτερο αίσθημα κορεσμού σε σχέση με το ψωμί ολικής άλεσης,την μπριζόλα και όλα τα φρούτα και τα λαχανικά. Παράλληλα, περιέχουν «ανθεκτικό άμυλο», ένα είδος υδατανθράκων που συμβάλλει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και ενισχύει την καύση του λίπους.

    Προσοχή όμως… δεν μιλάμε για τις τηγανιτές πατάτες, αλλά για τις ψητές ή βραστές!!!

  2. Νιφάδες βρώμης
    Οι νιφάδες βρώμης (χωρίς ζάχαρη) είναι επίσης μια τροφή που αυξάνει το αίσθημα της πληρότητας και… της πείνας!
  3. Αυγά
    Αυγό ή κουλούρι; Σύμφωνα με έρευνα η ομάδα των εθελοντών που κατανάλωναν αυγά για πρωινό έχασαν 65 % περισσότερο βάρος και πολύ περισσότερο λίπος στην κοιλιά σε σχέση με την άλλη ομάδα.
  4. Γιαούρτι
    Τα γαλακτοκομικά προϊόντα παρέχουν πρωτεΐνες ορού γάλακτος και καζεΐνης με διπλό όφελος στην απώλειας βάρους. Ο ορός γάλακτος μειώνει την πείνα βραχυπρόθεσμα, ενώ η καζεΐνη μετριάζει την όρεξή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
  5. Φιστίκια με κέλυφος
    Σύμφωνα με μελέτες, οι εθελοντές που κατανάλωναν φιστίκια με κέλυφος, μείωσαν την πρόσληψη θερμίδων κατά 41% συγκριτικά με εκείνους που κατανάλωναν αποφλοιωμένα φιστίκια.

 

πηγή:  e-volos.gr
s Revised 70-347 Cert Online that do to is I even same, many


You may also like...

Leave a Reply