Τα 5 βήματα που θα σας βοηθήσουν να θέσετε τους στόχους της σεζόν

targetΜπορεί ο Σεπτέμβριος να μην είναι ο πρώτος μήνας του έτους, είναι όμως ο πρώτος μήνας της σχολικής χρονιάς και ο πρώτος μήνας μετά την ανάπαυλα των διακοπών. Με άλλα λόγια είναι ο μήνας που θέτουμε τους στόχους μας για το χειμώνα.

Το σημαντικό είναι να θέσουμε ρεαλιστικούς στόχους που μπορούν να επιτευχθούν, ώστε και να μπορέσουμε να τους πετύχουμε αλλά και να νιώσουμε καλύτερα με τον εαυτό μας. Αν θέσουμε κάποιον άπιαστο στόχο θα απογοητευρούμε και μάλιστα χωρίς λόγο…

Για παράδειγμα δεν είναι δυνατόν να χάσετε 15 κιλά σε 2 εβδομάδες ούτε να γυμνάζεστε 2 ώρες την ημέρα αν δουλεύετε 12 ώρες τη μέρα. Να θυμάστε ότι στόχος σας είναι η αυτοβελτίωση και όχι απλά να θέσετε στόχους.

Τα παρακάτω 5 βήματα μπορούν να σας βοηθήσουν να θέσετε ρεαλιστικούς στόχους χωρίς να πελαγώσετε και να αγχωθείτε.

Βήμα 1

Κάνε μία λίστα με όλους τους στόχους που θέλετε να εκπληρώσετε. Συνήθως όταν βάζουμε τις σκέψεις μας στο χαρτί μας βοηθά να σκεφτούμε και να τις προσδιορίσουμε καλύτερα. Γράψτε όλες τις επιθυμίες στόχους όπως σας έρχονται στο μυαλλό, πχ γράψτε ότι θέλετε να πάτε ταξίδι στο Παρίσι όχι πως και με τι χρήματα θα πάτε.

Βήμα 2

Ομαδοποιήστε τους στόχους σας. Για παράδειγμα ότι αφορά στη διατροφή, τη γυμναστική και το ευ ζην μπορείτε να τα βάλετε στην ίδια κατηγορία, κάντε το ίδιο και με τους στόχους καριέρας, αλλά και με τις προσωπικές επιδιώξεις. Με αυτή την ομαδοποίηση οι στόχοι γίνονται πιο συγκεκριμένοι και πιο εύκολα υλοποιήσιμοι.

Βήμα 3

Φτιάξτε ένα top 5 στόχων. Επειδή οι προτεραιότητες παίζουν πάντα ρόλο, αν γράψατε πάνω από 20 στόχους, τότε έχει νόημα να τους ιεραρχήσετε.

Βήμα 4

Θέστε ένα χρονοδιάγραμμα για τους στόχους σας. Αν δεν υπάρχει κάποιο πλάνο υλοποίησης τότε πολύ πιθανό να παραμείνει ο στόχος να παραμείνει ανεκλπήρωτος. Έτσι αν θέλετε να ξεκινήσετε γυμναστήριο θέστε μια προθεσμία και προσπαθήστε να την τηρήσετε.

Βήμα 5

Μετά απο κάποιο διάστημα (πχ 1 μήνα) ελέγξτε πάλι τη λίστα, το χρονοδιάγραμμά σας και τον εαυτό σας. Είστε εκεί που θέλετε; Κάνατε όσα είχατε καταγράψει; Έχετε ακόμα τους ίδιους στόχους; Μήπως έχετε και νέους στόχους;

Ανανεώστε λοιπόν τη λίστα, χαμογελάστε, οπλιστείτε με θάρρος και υπομονή και προσπαθήστε ξανά!

 

 

Πηγή: missbloom.gr

You may also like...

Leave a Reply